Müşteri memnuniyetinin sürekliliği büyük ölçüde, cihaz ve sistemlerin kullanımda olduğu süre boyunca devam eden satış sonrası hizmetlere bağlıdır. Bu nedenle Termokon için teknik servis hizmetleri, kritik önem taşımaktadır. 20 yıllık bilgi birikimi ve endüstriyel soğutma tecrübesiyle satış sonrasında da doğru çözüm ortağı olduğunu kanıtlayan Termokon, hızlı ve en uygun çözümleri sunarak, cihaz ve sistemlerin işletme ömürleri boyunca sorunsuz çalışmasını sağlamaktadır. Termokon hizmet kalitesi ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi sertifikası ile belgelendirilmiştir.
Bunun yanı sıra SSH grubu, sürekli yenilenen teknolojilere sahip alet ve ekipmanlarla donatılmaktadır, kullandığı yedek parça ve ekipmanların yüksek kaliteye sahip olması konusunda titizlik göstermektedir.
Termokon müşterilerine 2 yıl garanti güvencesinin yanı sıra 7 gün 24 saat boyunca servis hizmeti sunabilmektedir.
Geliştirdiği SSH alt yapısıyla soğuk depo sistemlerini uzaktan izleyebilen ve böylelikle olası sorunları öncelikle tespit edebilen Termokon, periyodik bakım anlaşmaları ile soğuk depoların kesintisiz hizmet verebilmelerini sağlayabilmektedir.
"Bir derece bile önemlidir." sloganıyla yola çıkan Termokon, güçlü teknik kadrosuyla cihaz ve sistemlerinin ömür boyu güvencesidir. Servis kalitesi, firmanın kalitesinin aynası, marka değerinin en güçlü koruyucusudur.